» I'm bored..

TJO! hela denna dag har jag varit på den där skolan så kallad... Har också haft ont i magen på eftermiddagen då min värktablett hade gått ur! SUCK! Sen så hade jag ingen till. Sen nu så sitter jag framför datorn och hare gött. Kollar på Grey's anatomy! Men annars är livet helt okej x)! Längtar tills nästa vecka då jag ska åka skidor till ett ställe som heter ''Lund dörren'' tror jag :P Det ska bli myyyyys! Det ända är att man ska ha med sig hur mycket packning som helst + att jag måste leta rätt på mina solglasögon som jag inte hittar någonstans :@@@!

imorgon blir de skola igen, efter de tror jag det blir att gå på kör! :)
Men HEJSVEJS!
P.s.... jag som trodde att våren var påväg men den får visst vänta!?!


Felicia
19 Mars, 2012 - 17:58 / BLOGG: http://ffeliciabilling.blogg.se/

kikade på lite bloggar och hittade din,

sjukt fin blogg!

skulle va snällt om du kommenterade min blogg vad du tyckte om den!

gör gärna länkbyten och liknande.

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback