» Chilla fett på gården!

Hej hopp! Igår var jag på gården med Ludde, Joel, Jacob och sen på slutet hängde jag med Klara och Malin! Hade med mig kameran och det blev lite roliga bilder. Och Jacob tog runt 300 bilder på en panda?! :O Så nu får man sitta och radera... Men kul hade vi :) Men var så trött så jag var mest bara osocial kände jag :P
Jacob kan flyyyyga!
Joel, alltid lika snäll mot Ludde...

Chillar fett.. eller ja! chillar fett= kolla på när Joel spelar på mobilen... :P

Närbild... Muhahaha!

Tong skämdes så mycket för att jag vann över honom på pingis! ;)

Sofie, som tydligen är sugen på festis :D

Ja, de va väl allt! Bilderna blev inte bäst men men... ;)


▲ Mohammedi's™
17 Mars, 2012 - 19:17 / BLOGG: http://mohammedis.se

sv: jahp!! , vad görs då?

--------------



NY TÄVLING!!! Vinn Weskings , och alla som deltar får tröst pris efter tävlingen har avslutas, så delta delta!!

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-weskings.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback