» Insagram med en elak människa

Idag känner jag mig jätte elak, vet inte riktigt varför men känner mig bara så... Igår så vart de ju Michaela och vi hade de jätte kul! Satt och kollade på Titanic, eller mest jag gjorde de. Hon ville inte kolla för hon va rädd för att börja gråta... Själv klarade man sig och kämpade emot! Sen när jag kom hem runt 7 så kom Linda och vi satt och snackade en bra stund, åt middag och sen hängde jag på henne till Freja där hon skulle ''visa'' hennes kille. Va med dom en stund men kände att jag inte orkade längre (förkylningen) så jag lämnade dom ifred ;) Ska nog snart iväg mot pappa. Imorgon blire övernattning i stallet med tjejerna! Hare best


Sara [fotoblogg]
15 Juli, 2012 - 11:49 / BLOGG: http://photomemories.webblogg.se

åååååh vad jag längtar!!!

Emma
15 Juli, 2012 - 11:49 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

kommer bli hur grymt som helst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback