» Biolio

Har nyss kommit hem från bio! Va och kollade på Ice Age, sjukt bra! Först satt jag med familjen men sen kom Alva och Michaela och bestämde mig för att sitta med dom, va så grymt länge sen jag träffade dom! Satt också och snorade och höll på att brinna upp, feber... Kunde knappt sova inatt. Gillar inte förkylningar! Kan knappt prata heller! Satt också och nös typ hela tiden och Michaela frågade ''ska jag hämta papper eller nått till dig?'' hahahha! Ska igentligen upp och jobba imorgon men eftersom förkylningen/febern inte gillar mig så blir de att ligga hemma och kolla på film :/ Sen på onsdag (om jag fortfarande är lite sjuk) så tänkte jag följa med mamma och Micke till Sundsvall och shoppa gärnet! Annars om jag är frisk så blir de iväg och jobba. Hare bäst!


Emma
09 Juli, 2012 - 21:03 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

söt-alma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback