» Längtar till dig, sportlovet!

Ja, som vanligt så har ju jag varit på skolan ;) Trött som vanligt, men idag så var jag så trött att jag inte visste vad. Men det ordnar sig. Har så bra föräldrar som hjälper mig! Thank you 4 that! Men idag så hade vi våran mördar dag på skolan, med 7 lektioner och bara 5 min rast efter varje lektion, men som tur var så fick jag stå i catéterian några timmar med Jocke och Sara, så då kunde jag passa på å slappa lite.

Ikväll så ska jag inte göra så mycket. Blir väl mest o plugga till svenska provet och att duscha. Yäy! Har nyss ätit omelett gjord på ank-ägg enligt pappa! Smakade ingen skillnad gemfört med vanliga höns-ägg, för er som vill veta ;)


Sara [Fotoblogg]
03 Februari, 2012 - 17:42 / BLOGG: http://saraprestberg.blogg.se/

jag syns inte?! :o <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback