» Just wanna sleep...

As fin soluppgång i morse utanför fönstret!
Oh guse vad jag har varit trött idag! :S Kunde nästan somna på lektionerna om jag ville. Fast jag ville, men man får ju inte så... Iallfall! Det har varit en rätt så okej dag, vaknade bara upp med världens träningsvärk. Till o med på ställen där jag inte visste att man kunde få träningsvärk :O! Jobbigt läge... Men ikväll har jag bestämt mig för att inte göra någonting alls! Orkar inte. Men en sak jag verkligen ser framemot är sportlovet som vi har om bara en vecka! :D HAPPY! + att då fyller jag år också ;) den 6 mars (reklaaaaaam)
Men nu ska jag fortsätta dryga framför datan! tjobre.


Sara [fotoblogg]
27 Februari, 2012 - 16:53 / BLOGG: http://saraprestberg.blogg.se/

jejejejejeje jaaaaaaaa! :D

Nora
29 Februari, 2012 - 16:53 / BLOGG: http://lanora.blogg.se/

Vilken fin bild, lyckos dig som bor så där :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback