» Första riktiga bloggningen!

Ja, hej hopp! Nu tänkte jag börja med bloggningen på riktigt! Kan ju blogga i mobilen (kan inte skriva åäö där) och sen så är jag ju hemma sometimes hos datan så de här kommer nog bli gå riktigt bra! I promise, jag ska inte tråka ut er! Följ mig gärna med blogglovin!! :D
Ja men då tänker jag börja med att idag så hade vi utflykt med skolan eller hur man ska säga. Vi va i Järpen och åkte skridskor, badade och va i bibblan! Har inga bilder sen dess men kul hade vi! Sen så gick jag, Sara, Gustav och Daniel hem till mig och kollade på våran nya film :D Haha! Gurra va så djävulskt rolig! mer säger jag inte ;)
Men igår fick jag en riktigt fin bild på himlen utanför huset:


Imorgon kommer jag inte göra någonting! Är så sjukt förkyld, va depp och trött hela dagen. Tack vare förkylningen! Men tur att de är helg... :)
Aja hejsvejs!

 



Ebba
03 Februari, 2012 - 17:36 / BLOGG: http://ebbakvarme.blogg.se/

Jätte fin bild Moa!! =)

Emma [foto]
06 Februari, 2012 - 17:36 / BLOGG: http://emmaeriksssons.blogg.se/

klart jag är vip! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback