» Försov mig... OPS!

Imorse så kände jag mig helt död när jag skulle kliva upp, men jag va duktig och gick upp, åt frukost! La mig sen i soffan och somnade så fint så... Höhö! Mamma frågade om hon skulle skjutsa mig till skolan jag direkt Nej. Orkade inte, + att vi hade en kort dag, 3 lektioner men jag vi skulle ha prov på SO:n idag, får göra de på nästa SO lektion istället. Men idag runt 3-4 så ska jag upp till coop och träffa Linda som kommer från skolan! Hon ska sova hos mig ikväll för jag har FF :D Vi ska laga en proffs middag, göra efterätt. Sen skulle jag hjälpa henne med skol saker osv... Ska bli SHIT kul!
Det lär väl bli någon video blogg sen kvällen ;) + lite bilder!

Vill bara berätta att de här är AS GOTT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback