» Tillgång till internet!

stor nöjd med objektviet! Har miljoner bilder att visa sen ;)
Jag är tillbaka bara en snabbis här (alltså jag, Moa). Mamma hade med sig datorn så nu tänkte jag passa på att skriva ett litet kort inlägg! Jag har de super här på Gotland, vi har grillat, badat, solat, spelat minigolf osv... Blev solbränd efter första dagen, känner att mina kritvita jämtlandsben är inte gjord för de här ;) Ska in till Visby idag för Mickes (mammas kille) syster och 2 ''barn'' ska åka hem till Stockholm igen. Dom har vart här tillsammans med oss hela veckan :) Och igår så kom de en ny familj från Jämtland som inte bor så långt bort från oss, som ska vara här tills på måndag tror jag! Har också vart ute och sprungit i 2 dagar nu, känner mig jätte duktig! Hela 6 km... med undantag, då jag kanske gick o vila lite också :$ Men tills jag kommer hem så har ju Ludde tagit över min blogg, läste hans inlägg nyss! Kommer bli en storbloggare de där, hare best


Isabell - Mode & Vardag.
02 Augusti, 2012 - 10:50 / BLOGG: http://isabells.myshowroom.se

Har du en canon? Jag har en nikon och behöver ett nytt objektiv och jag har hört att canon objektiv passar till nikon också? Om det är så, vad kostade ditt objektiv?

Svar: Mitt objektiv kostade runt 1000 kr men jag tror inte Canon passar... :/
Moa Kjellström

Emma
02 Augusti, 2012 - 10:50 / BLOGG: http://daydream.webblogg.se

JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback